^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

25 Haziran 2010 Cuma

Baklavalık Yufka Böreği


Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı.
İşe girince, 2 yıl boyunca çalışmayıp, çoklu ortamı bir arada yürütmeye çalışınca, kalıyormuş demek ki blogger ?!!!
...
Aslında çok da öyle değil ama, yazamadım işte.
Bol bol misafir de ağırladım, yemekler de yaptım, tatlillere de gittim buradan takip edebilirsiniz ...
Ama buraya eklemek kısmet olamadı ...
Derken bugün oldu işte =P
...
Blogumun adından da anlaşılacağı gibi, yaptıklarım hep uyduruk =)
Bu börek de aynı şekilde.

MALZEMELER:
Evde kalan baklavalık yufka,
(Buzlukta olduğu için yapışmıştı, adet olarak bilemiyorum.Parça parça dizdim tepsiye)
1 kase kadar ekşimik,
1 kase sarımsaklı yoğurt ,
sıvı yağ ve katı yağ katılarak uydurulmuş, enfes lezzetli bir börek oldu =)
...
Yazlığa gitmeden önce, evi dip köşe temizlemiş, buzdolabının alt kısmında ne varsa poşetlere doldurup yanımda götürmüştüm.Geldikten sonra da No-Frost kısmını boşaltayım dedim (YAZLIK TEMİZLİK =)
...
Elime baklavalık yufkalar geçti ama, baklavaya uğraşamam.Peynir var, bir de bir kase dolusu sarımsaklı yoğurt - (yazlığa gitmeden mantıya koymuştum, artmıştı)
Hemen sıvı yağ ilave edip, harmanlayıp hepsini, sürdüm fırına.
Beşamel soslu gibi oldu vallahi.Sarımsak tadı da kalıyor ağızda ... Mmmm ... Çıtır çıtır !!!
Uyduruk ama süoer oldu =)
!!! Tavsiye ederim, Afiyet Olsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!