^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

3 Aralık 2010 Cuma

Ev Yapımı Beze

Malzemeler
- 3 yumurta akı

- 5 çay bardağı toz şeker

- 1 tutam tuz

Yapılışı
Tüm malzemeyi orta boy bir tencerenin içerisine koyup ağır ateşe alalım.
Mikser ile devamlı çırparak yaklaşık 7 dakika pişirelim.
Ateşten aldıktan sonra 10-15 dakika daha çırpmaya devam edelim.
Karışım akmıyor sabit duruyorsa bezelerimiz pişmeye hazır hale gelmiş demektir =)
Fırın tepsisine pişirme kağıdı serelim.
Krema sıkma torbasına karışımı koyup pişirme kağıdının üzerine şekil vererek bezelerimizi sıkalım.
120 derecelik fırında pişirelim.
Bezeler sertleştiğinde fırından çıkarabilirsiniz.
Fırın telinde biraz soğuttuktan sonra bezelerimiz servise hazırdır.
Mmmmm ... Hemen mutfağa ... =)
Afiyet Olsun !

2 yorum:

  1. Ben ben-mari usulu pişirirken çırptığım için yapması zor geliyor ve nadiren yapıyordum. Bir de böyle deneyeyim.

    YanıtlaSil
  2. sarkaç banmarine mi ben bılmıyorum o mantıgı bak :D
    bence bunu dene.unutma burası UYDURUKMUTFAK ama lezzetli =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!