^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

2 Şubat 2010 Salı

" Cheescake "

Kızımın Partisine devam =)
...
MALZEMELER:

2 Paket Labne Peynir·
2 Paket Burçak Bisküvi·
Yarım Katı Yağ·
3 Adet Yumurta·
3 Kaşık Sinangil Un·
2 Kaşık Süzme Yoğurt·
1 Su Bardağı Süt·
1 Paket Krem Şanti·
1 Paket çilekli jöle ( ya da meyveli sos)·
1 Bardak Toz Şeker·
1 Paket Vanilya


YAPILIŞI:

Bisküvileri robotta un gibi olana kadar çektim
üstüne eritilen yarım paket yağ döktüm yoğurdum.
Kelepçeli kalıbın altına yağlı kağıdı serdim.
Yoğurduğum bisküviyi bastıra bastıra dibine yaydım.
Bu karışımı 1 saat buzdolabında beklettim.
Ardından krem şantiyi süt ile çırptım, içine labneleri koydum tekrar çırptım.
Sırasıyla yoğurdu, şekeri,vanilya'yı, un'u ve yumurtaları çırptım.
(Her birini koy, çırp)
Karışımı bisküvüli tabanın üstüne boşalttım.
150 derecede 60 dk pişiridim üzeri hafif sararınca çıkarttım.
*** 1 Gün boyunca ellemeyin.
Ertesi gün dolaptan çıkartıp, jöleyi hazırladım ve üzerine döktüm.
Harika olmuştu =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!