^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

2 Şubat 2010 Salı

Gayet Yalancı "Tiramisu"




***Akşam üzeri bloglara bakayım, ne var ne yok dedim.
Bakmaz olaydım.Pasta canavarı olan bana yapılır mı bu hainlik ?!...
Güzelim Tiramisu'yu yapmış, bir de ballandıra ballandıra anlatmış tarifini
Doğa
...
Kim yapacak şimdi pandispanya keki, ya da alacak !
Ya da kim gidecek markete şimdi Labne peynir almaya bu saatte,
evde çocuk var .. vs.. :P
...
Ben ne yaptım :)
Hemen ne var ne yok topladım tezgaha, koyuldum kendimce tarife !!!...
Evde labne yok, hazır pandispanya yok, kek yapmaya uğraşacak hatun da yok malesef =)
Petit beurre biskuvi vardı.Nescafe yok, ama 3'ü bir aradalardan var :)
Bir güzel ısladım bisküvileri. Maksat, Nescafe'nin hafifte olsa acı tadı olsun dedim!
Her zaman yaptığım muhallebiden pişirdim.Dedim ya labne yok, almadım da, koymadım da =)Bir kat Nescafe'li bisküvi, üzerine muhallebi
...
Derken 4 kat oldu !!!...En üzerine de kakao serpiştirmek gerekiyor ya !?!
Geçen hafta arkadaşlarıma yaptığım pastada ve kurabiyelerde kullanmıştım son kakaoyu.
Doğal olarak kakao da yok . Ama Nesquik var :)
Kakao işte
...
Kakao'nun alt katına da, damla çikolatalardan serpitirdim !!! ......
Hemen aynı şekli de verdim "Gayet Yalancı Tiramisu"nun üzerine (Kaşık ve Çatal =)
Sonuç : MÜKEMMEL !!!...
Vallahi, ilk defa denedim böyle bir tarifi ama, harika oldu ve afiyetle yedik :)
"Mine Mutfak"ta çareler tükenmez malesef !...Pastalardan asla vazgeçemem.
Olmazsa olmazlarımdan.Hele ki söz konusu mutfakta birşeylerle uğraşaksa;
tamamdır, ben her zaman varım :P
Böyle tarifler gördüğümde de; bir sonraki güne saklayamıyorum kendimi.
Dolayısıyla, UYDURUK ya da KAYDIRIK bir şekilde yapıp yiyoruz =)=)=)
...!!! Ellerime sağlık =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!