^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

2 Şubat 2010 Salı

" Kekimsi "

Bunlar da; tamamen uyduruk tatlılarım :):):)
Perşembe günü eşim hastayım diye eve geldi. Cuma günü de işe gitmedi.
Hal böyle olunca,ben yine canımın patlamasını mutfakta geçirmeye karar verdim
(like this ELLA - Elif Şafak / AŞK anlayan anladı :)
...
Neyse işte .Bir ay önce evimize gelen, ama benim hazır meyve sevmeyişimden kaynaklanan vişneli hazır tozu ne yapsam (?) diye düşünürken, kek yapsım geldi.
O tozu da kek içinde kullandım.Renk verdi, hoş oldu. Hem pişti ya, vitaminlendi sanki =)
Eşimin deyimi ile ıslak kek gibi olmuş .Güzeldi tadı.
Ama kabartma tozu koymayı unuttuğum için,görüntüsü pekte hoşuma gitmemişti.
Kaldı ki, el alışkanlığı,içerisine ceviz-kuru üzüm-fındık-tarçın da katmıştım.
Bu kadar bol malzemeli kekle ne yapılır (?) dedim ve kremşanti hazırladım hemen.
Keki un hale getirip, karıştırdım şanti ile ! Küçük kaselere yerleştirip, üzerine de hemen süsleme yaptım.Oldu bitti işte :)
Basit - kafadan ama çok TATLI oldu hehe =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!