^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

27 Temmuz 2010 Salı

Glazür Süslemeli - Tarçınlı Muffin

Hafta sonu (cumartesi) iş arkadaşlarım ve iki dostum bana geleceklerdi.Ben de 8 çeşitten oluşan mini menü hazırladım onlara.İlk kez gelenler olduğu gibi, benim abartı menülerimi görenler de vardı aralarında =)
---
Kek tarifi yazmayacağım şimdi, daha önce Glazür yapımını bu yazımda da belirtmiştim (Royal İcing).
O zaman gıda boyası kullanmamıştım, artık kullanıyorum.Kaldı ki geçenlerde Dr Oetker'in de hazır glazürlerini gördüm.
Alın alın süsleyin.Daha yenilesi oluyor =)
...
Afiyet Olsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!