^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

15 Şubat 2010 Pazartesi

TARÇINLI MUFFİN

"FARİNA BELLA" 15 dakikada hazır kek !
Bu aralar takıntım olan muffin kek karışımları ...
Satıldığı mağazaları, firmanın web sitesinden araştırmıştım (TIK), araştırdım ama bulamadım.Gerçekten çok beğenilecek bir ürün olduğu için, kalmıyor bence ...
Neyse ki, firmaya bu durumu mail yolu ile belirttim ve kendileri de sağolsunlar, numune ürünlerini yolladılar iki gün içerisinde !!!
Kek karışımı 4 çeşit.
* TUZLU MUFFİN
* KAKAOLU MUFFİN
* SADE MUFFİN
* TARÇINLI MUFFİN
Ben hepsinden yedim diyebilirim.Çevremde yapanlar vardı.
Bana gönderilenler Kakaolu ve Tarçınlı olanıydı.Ürünler kargoda bayağı hasar görmüştü, kutular yırtık, içleri bayağı dökülmüş geldi.Buna rağmen tarçınlısını denedim ve mükemmel oldu.
İçi bu kadar güzel pişmiş muffinler yaptım ilk defa, hemen tükettik (12 adet çıktı bu arada) !!!
Ayrıca, kutu içerisinde, muffin çeşitlerinizi pişirebileceğiniz, 10 adet kalıpta bulunuyor.
Dolayısıyla kusursuz lezzetler tatmış oluyorsunuz =)
Bence hemen deneyin ... Afiyet olsun !!!


1 yorum:

  1. ellerıne saglık canım .bende bende bu markanın kakaolusundan yaptım son yazımda :) cok begendım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!