^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

6 Kasım 2010 Cumartesi

Patatesli Kabak Salatası






Malzemeler:
5 adet kabak
5 adet ortaboy patates
yarım demet dereotu
3 kaşık mayonez
yeteri kadar yoğurt ( yaklaşık 1,5 su bardağı )
5 kaşık sıvıyağ
3 Diş Sarımsak
tuz

YAPILIŞI:
Patatesler haşlanır. Kabaklar iyice yıkanıp kabukları soyulmadan rondoda kıyılır. Rendeleyebilirsiniz de ama ben bu halini daha çok seviyorum. erin bir tavada ben wok ta yapıyorum 5 kaşık yağ ile kavrulur. Ayrı bir yere alınıp soğutulur. Haşlanan patatesler rendelenir Dere otu doğranır tuz ilacesi ile karıştırılır. Yoğurt, mayonez ve rendelenen sarmısak ayrı bir yerde karıştırılıp karışıma ilave edilir. 1-2 saat dolapta dinlendirilip servis yapılır.

Ben bir gün öncesinden yoğurtsuz şeklinde hazırlayıp kapalı bir kapta dolapta bekletip servisten hemen önce yoğurdu ile birleştiriyorum. Hem daha pratik hemde daha lezzetli oluyor.

AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!