^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

25 Şubat 2010 Perşembe

PDÇSE-54 / Kedi Dili Pasta

Salı günü, Apartmanda yaptığımız gün için hazırladığım bir pasta !
Beğenildi, sunmak istedim =)
...
1 paket kedi dili bisküvi (Bim'den aldım, 1 paketten 12'li iki paket çıkıyor)
1 Paket pasta kreması
1 paket krem şanti
Süt ve su ( hazır paket krema ve krem şanti hazırlamak ve kedi dilini ıslatmak için)
Kakao / şeker / vanilya / süt (Üzerine sos için)
Meyveler (Ben renk kombinine göre sarı meyve (mandalina) seçtim :)
...
Kedi dili bisküvileri 1 bardak süt ve 1 bardak toz şeker ile ıslatın.
Kelepçeli kalıbın etrafına dizin. (Sütte çok bekletmeyin, çabuk dağılıyor)
Ortasındaki boşluğa, 4-5 tane bisküviyi kırıp, dizin.
Pasta kremasını hazırlayıp, üzerine dökün.
(Muhallebi de hazırlanabilir.Ben ilk denememde, böyle yapmak istedim)
*** Daha önce yaptığım muhallebi tarifi için TIK TIK !!!
Üzerine yatay olarak ve bütün şekilde bisküvileri dizin.
Hazırladığınız krem şantiyi yayın ve spatula ile düzleyin.
...
Kakaoya, süt / vanilya ve çok az şeker ekleyip, sos hazırlayın,
soğuduğunda, pastanın üzerine yayın.
...
Yaklaşık 2-3 saat buzdolabında bekletin.İyice donduğunda, kalıptan çıkartın ve dilediğiniz gibi süsleyin ...
Afiyet Olsun !!!

Etkinlik için HAYATTAN AZICIK arkadaşıma yolluyorum =)
"54. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ"
Bu arada ilk etkinliğim.Haydi BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM !
92.inci etkinlik pastası oldu hadi hayırlısı =)

1 yorum:

  1. Etkinliğimize katıldığın için çok teşekkür ederim 92 numara ile yayınladım pastanı. Bir çok tarifle katılabilirsin. Hep sevgiyle kal...Bloğunu izliyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!