^^ MİNE MUTFAKTA ^^

^^ MİNE MUTFAKTA   ^^

BLOĞUMUZU TAKİP EDENLER

25 Haziran 2010 Cuma

Közlenmiş Patlıcanlı Türlü (Fırında)


Evde ne var ???
Patlıcan,
Kıymalı musakkalık
patates,
2 kuru soğan,
3-4 çarliston biber,
Maydanoz
...

Birşeyler yapmalı ama ne yapmalı ... Hava yağmurlu - soğuk, Ece ile dşarı çıkamıyorum...
Patlıcanları ince - uzun dilimledim, köz tavasında, ocak üzerinde ızgaraladım.
Kuru soğanı yağda pembeleştirip, patatesleri küp küp doğradım, biberlerle kavurdum.
En so kıymalı içi de ilave edip, kapağını kapattım.
...
Fırın tepsisine (Borcam) kenarlardan başlayarak ve ortayı da kompe kapatacak şekilde patlıcanları dizdim.
Üzerini yaptığım kıymalı harç ile kapladım.Salçalı ve et suyu tabletli sos hazırlayıp, kaynattım.Üzerine döktüm.
Maydanoz ile süsleyip, fırına sürdüm.
...
15-20 dk pişiirip, suyunu çekmesi için, fırında bıraktım.Ters çevirdiğimde, patlıcanlar üstte kaldı !
...
Hem lezzetli, hem güzel görünüşlü, hem de gayet uyduruk bir yemek oldu =)
!!! Pilav eşliğinde afiyetle yenildi !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
Lütfen Adsız yorum yapmayınız, bloğu olmayanlar da izleyicimiz olabilirler =)
En Kısa Sürede Yorumlarınızı Yanıtlayacağım !!!